nytt, ae va? HJÄLP

Fixa o dona med en ny bakrund o lite.. men inte fan blir de nått nytt..? Som sagt så behöver jag HJÄLP! Det vill liksom inte..
Som ja nämnde tidigare, finns det någon snäll själ som vill hjälpa mig med ny header o allt sånt krims krams? Det skulle vara GULD värt!! Får såklart något tillbax som TACK.. Länkning på min blogg till just DIN blogg i EN veckas tid.:) Vilket kommer öka med "tittare".
Jag rekomenderar din blogg/Hemsida i EN HEL veckas tid altså:). För frågor? Ställ dem lättast på bloggen.
Allt ska vara på mina villkor enligt hur den ska se ut, men använder säkert DINA planer. Kom igen och "Vinn" länkning på bloggen :). Skulle va HUR SNÄLLT SOM HELST:)
TACK på förhand!




/ Sabina

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja kan hjälpa dig med lite lättare grejer och kan lite om kodmallar o sånt skit

2011-02-22 @ 20:07:39
URL: http://jossfiins.blogg.se/
Postat av: sabina

Åh, de skulle ju va kanon snällt!!

2011-02-22 @ 20:59:11
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0