monday morning



Dålig update pga av massor. Jag har inte fått tag i bilderna sedan hoppträningen, vilket ja oxå fick reda på var att de inte fanns några hoppbilder.. Ajja. Sen opererades jag i Torsdags så har därför inte orkat blogga. Har inte varit hos mina älskade hästar på snart 1 veckan. Fy vad de svider.. På torsdag har de gått en vecka sen jag opererades, då ska jag iaf rida!
Jag kanske oxå missar nästa hoppträning, men det hoppas jag inte. Roligt lov verkligen, får inte göra nått som gör att hjärtat pumpar upp.
Ae har inte sug till att blogga idag, bara jobbigt ..

Här fick ni iaf två söta busbilder på min Nimble<3, både hon och jag längtar till våren.. Men de känns för långt bort just nu.

/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0