12 benta


HOLMTEBO NIMBLE
*Stor C-ponny
*5 år
* Hagens Nike RC 659
* Hagens O`Chief RC 68
* Skimmel
* Connemara

En ponny som ni kommer få se mycket utav detta tävlingsår!

Tränas & tävlas utav mig - Sabina Edström
Ägare - Malin Edström.




JOKER    F.2003    Bernstein- Martini-Flamingo
JOKER
* 165 cm
* 7 år
* Bernstein
* Jarrah
* Fux
* Svenskt Halvblod

En häst som blev sjuk förra året och han bearbetar sig sakta. Till våren ska han vara fullt igång, det vi siktar mot.

Rids & Tränas utav mig. Även lite av Malin Edström.
Ägare - Mikael Andersson



PLOJ
* C-ponny
* 31 år
* Skimmel
* Blandis

En riktig gentleman, helt underbar! Pensionerad och livsnjutare till tusen. Gått SM som yngre och tävlat jätte högt i hoppning. Vi har haft honom länge, och jag har lärt mig allt på honom. Våran läromästare. Pigg och ständigt glad, spec matglad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0