HISS och diss.


Som sagt köpte jag nya ridstövlar idag.. O ja, jag vet ett jävla tjat om det.. Men var så uppspelt hela dagen i skolan, så efter de åkte vi ut till Avantia.. Kan ju inte påstå att de va nått kul bemötande av varken personal och butik.. Så ja dissar Avantia fritid idag. Mina stövlar som jag skulle köpt fanns inte kvar. Tillverkaren hade slutat sälja och tillverka dem tydligen.. Och de hade inga kvar.. Fanns nästan bara plastigt och hårt läder i stövlar kvar.. Provade ett par super sköna  Mountain Horse & Supremen.. MEN ingen storlek som passade mig.. Va de bra i foten så var de för höga.. Ringde hysterigt min mor och bad om hjälp.. Hon sa att jag skulle gå bort till Granngården, vilket jag inte gilla.. Jag sa att det bara fanns gummistövlar och bonde "grejer".. Men så var det inte enligt mamma.. Så vi litade på henne och gick bort dit. Fick super trevligt bemötande, och hjälp utan att fråga. Hittade oxå hur mycket som helst .. typ.. Åkte iaf hem nöjd med ett par super sköna stövlar & en snyggis långärmad tröja. Så jag hissar faktiskt Granngården och kommer åka dit flera gånger.:)

Nu blir det Fredagsmys med min älskling.


/ Sabina

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag säger ju att jag ALLTID har rätt!!!!

2011-02-11 @ 19:43:38
Postat av: sabina

haha. ja det är väl så ;).

2011-02-13 @ 13:54:21
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0