Sjuker

Nu har precis kärleken åkt till jobbet och jag ligger fortförande väldigt seg i sängen. Mår inte bra alls , halsont som går upp i höger öra och skallebank blä.. Inte nog med det så spydde ja i Torsdags och mår illa fortförande. Hoppas verkligen jag blir frisk snart.

Idag ska jag försöka rida lite lugnt osäker på vart jag ska rida än bror helt på väder och underlag , nu skulle jag haft ett ridhus , jävla regn.

Veckan som kommer lär nog gå relativt snabbt då det är hoppträningar och kort vecka och det ser jag fram mot.
Försöka rida ut Lördag och Söndag sedan banan på Måndag , vila på tisdag och antingen lugnt ut på onsdag eller lätt dressyr på banan sedan hoppträning Torsdag.
Nu på Tisdag ska jag oxå hoppträna fast inte med Nimble utan med en storhäst och då blir de till Vikbolandet (VRF). Sjukt skoj!

Nu ska jag se klart på nåt avsnitt och sedan försöka komma upp ur sängen.

Ha en trevlig regnig Lördag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0