Quick Star

Sitter hemma i sängen efter en jobbig morgon och det är sjukt så fort allting går. Fick ett paniksamtal på morgonen och åkte hem med en gång, Ploj min fina älskade häst hade blivit dålig och vetrinär kom ut. Som tur va gick de bra och nu står han inne i boxen och vilar, våran fina vita springare. Vi får aldrig glömma att vi endast har våra hästar till låns och man ska verkligen ta vara på tiden vi får med våra fina djur. Som tur va gick de bra denna gång och jag är lycklig. Jag har världens finaste bästa ponny<3


I kväll är det hoppträning för bästa Maria - Pappa kör dit idag och jag hoppas att min fina kille hinner sluta jobbet och där med kan följa med oss :) . Det var nu väldigt länge sen vi var på hoppträning och Nimble har hunnit vila upp sig lite och hunnit tagga till sig mera, det ska vilket fall bli grymt kul.
Tänkte åka ner till stallet med lite marginal idag, så jag hinner smörja lite och även ta lite extra hand om Ploj & Nibblan.

Nu ska jag värma mig några timmar till innan det är dags att fara till mina fina hästar. Och just det, på Lördag är det julbord med hela fina släkten , och på Söndag blir de Pay n Jump på LFK tillsammans med familjen Rylen & Znuten. Tror även denna helg går i ett naffs. Studiedag i morgon , fredag. Jummy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0