Holiday

Äntligen är julstressen förbi och man kan slappa lite.

Min kära häst fick en veckas vila i julklapp och även jag fick lite vila, det är faktiskt skönt :). I morgon ska vi rida ut en sväng och bara röra lite på oss. Världens finaste ponny.

Sen känner jag att jag viker ner mig himla lätt till folk i min omgivning, varför ska jag vara så feg? Kanske för jag har så himla mycket respekt till dom? Skulle kunna nöta i funderingar hur mycket som helst , men det orkar jag inte ..
Nog om det..

Just nu har jag rätt mycket planer som jag vill framföra, men de är för tidigt .. Så jag får hålla mig ändå. Två saker som jag vill göra, men ni får vara nyfikna ett tag till;).. Detta är en förändring som kan ske om ca ett års tid, dock vill jag att de ska kunna gå att famföra just nu , men icke.


Har inte så mycket och skriva i dagsläget.. Julen har varit bra och vi har firat den tillsammans med min och Rasmus släkt och nu är det nog med julmat för ett tag.


Nästa vecka Tisdag och Onsdag så ska jag hoppa Chosan ute på VRF på jullovs kursen, de ska bli himla skoj! Vet ej om det är Maria träning på Torsdagen , men de återstår att se. Början utav Januari blir det ingen hoppning hemma utan bara för Maria, endast trimmning med småhinder osv :). Sådär ja, skrapat ihop ett litet inlägg iaf.

Hare najjs.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0