Headline

Jag hatar rubriker, man vet knappt aldrig vad man ska ha som rubrik. Och man lägger ner 80% på rubrik & 20% på skrivandet ungefär. Det känns som ett sånt upplägg . Denna vecka har inte varit nån favorit alls och det är knappt roligt att komma till stallet längre .. Jag vill ha en förändring nu helt snarast, men de lär inte ske . Jag har i vilket fall ridit min fina och i morgon blir hennes vilodag eftersom jag ska träna fotboll. Hur som helst blev de mycket ute ritter i helgen och även igår . I måndags trimmade jag henne med gramanen och de uppskattas av oss båda att göra de ibland , hade satt upp några småhinder och galopp bommar och hade gramanen på och hon är verkligen sjukt fin! Hon fick verkligen söka sig fram till hindret och vänta med att hoppa av och mycket gallopp ombyten . I vilket fall va hon sjukt fin. Idag satte jag upp en tre kombination endast så att hon får känna flytet & ha det lite bra:). Hon var fin och lydig men vi höll det rätt lågt så det blev rätt chill:). Har även varit med min fina vän , Kicki idag & kollat lite hoppträning:).
Nu ska jag fortsätta värma mig i soffan och försöka att inte tänka på folk som tar min energi..

Ha en trevlig kväll alla (nästan).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0