All my people

Sådär ja nu har hästarna fått sitt för dagen , jag bara älskar mina fina "Bosse & Bulan" :). Eftersom somliga inte kan hoppträna i morgon så blev de inställt, skit! Jag som hade sett fram mot detta väldigt mycket .. Som tur fick jag hoppa en väldigt fin storhäst igår och jag svävar fortfarande på mål för de var så jävla kul!!! Eftersom Kicki och jag är bäst så glömde hon filma;) fniss . Det resulterar i att jag får hoppa henne igen. Ska se om jag kan få rida henne på jullovs kursen, för de skulle jag vilja! :D . Hur som helst så blev de mycket banhoppning ( på en häst jag aldrig hoppat tidigare) & jag tror att jag skötte mig rätt bra, för de va så jävla kul så ni anar inte. En jävligt välriden häst som kan princip ALLT . Jag går med ett leende hela tiden . Det var vilket fall himla sjukt skoj & framförallt nyttigt . Nibbis ska fortsätta gå normalt efter jul, blir lite slapp vecka denna vecka men i morgon blir de ute ritt på dagen:).


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Så söt du är vännen. Kul att du tyckte det var roligt. :-) Tror att Chosan med tyckte det var kul. Kram

2011-12-21 @ 23:16:42
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: sabina

Det var super kul och Chosan är underbar! KRAM

2011-12-22 @ 08:40:41
URL: http://jokernimbleploj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0