mycket störande..

Stör mig väldigt mycket på folk som ljuger och överdriver.. Man ser ju sakerna med egna ögon fast ändå ljuger dom.. Grejen är med såna människor är att dom knäcker sig själva, med att dom "glömmer" bort vem det är som vet vad.. Tycker det är jävligt pinsamt och stå och kolla en sån människa i ögonen, man vill bara skratta..
Vissa tror oxå dom vet allt och det ska alltid vara JAG som måste lyssna på den sortens människor.


Tar ett dåligt exempel om det jag skrev lite tidigare.

Ex. En bilist åker 70km/h på en 70 väg och lite längre framm står polisen och hastigt bromsar bilisten och efter den paserat polisen så säger den : Fan vilken tur att ja hann bromsa, jag körde ju i 100..... Verkligen inte detta jag menar, utan andra grejer som ja inte vill säga:p..
Ett väldigt stört exempel, men de där med överdriva och lägga till det är inget som fastnar hos mig.. Gör de hos någon annan ist :).


Nästa helg är det tävling för Nibban & mig i Åtvid. Hoppas de går bra :D.







/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0