jag vill aldrig ..

Det är NI som får min falla tillbaka till massa skit.. Och jag vill INTE. Men tyvärr är verkligheten för slö för att hjälpa individer.. Jag har väntat väldigt länge på nån form av förstående, men jag tas inte på allvar.. Det är jobbigt att känna att man faktiskt inte räcker till.. Hur ska man då göra? problem och åter problem..

Men jag älskar att få möjligheten att skriva av mig och känna tankarna på att andra faktiskt läser det. Men om 16 dagar kanske jag kan förändra allting.
Boka en resa för att göra en förändring, för det kan omöjligt vara fel att göra nått man aldrig gjort eller något man tror kan få en att må lite bättre?

Grejen är att jag uppskattar ALLT jag har. Det är inte det jag mår dåligt över. Det är saker som kretsar i kring allt detta.. Försöker att inte trilla ner, men då det inte alltid är lätt.


Förstår inte hur folk kan göra såhär..


/ sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0