Åtvidaberg

I lördags va jag & Nibban på tävling i Åtvidaberg. Vi åkte väldigt mycket för tidigt bara för dom inte uppdatera startlistorna.. vilket resulterade med över 3 timmar för tidigt.. Tur att vi har världens bästa ponny som inte har något emot att stå i transporten :). Efter laghoppningen gick vi banan.. Såg helt okej ut, dock lite lustig.. Men väl inlärd så fick hon äntligen komma ut :). Skulle det löpt på som vi trott skulle det blivit perfekt med framridningen.. Men såklart ska nån åka av & ambulans måste komma.. Dom väntade med prisutdelning så de tog ännu längre tid.. Efter hundra timmar fick jag iaf komma in på framhoppningen.. Hon va super lugn och sammarbetsvillig!!! Helt plötsligt hann jag bara hoppa 3 språng så var de min tur att gå in på banan. På framhoppningen kom vi inte riktigt i rytm mot hindrena, så vi fick lite dåliga språng. sen äntligen inne på banan blev hon nyfiken & väldigt pigg :). Det resulterade med en felfri LC och en super nöjd ryttare!

Nästa tävling blir på Skogslotten den 30/4 :). Hoppar då en LC & LB :).

Ska se om Moa kan skicka över lite bilder sen tävlingen, då jag inte kan sno dom ifrån bloggen ;).





/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0