:)

Har tänkt mig en ny blogg! Kommer enbart handla om hästarna och livet kring stallet! Eller så är iaf tankarna just nu.. Framförallt, tävling och träning :).. Får se hur länge den håller, kommer säkert glömma bort den, men ska göra mitt bästa! :)


Kan ju börja med att PAPPAS häst är den busiga! När mamma och ja skulle rida ut på en lång sväng i skogen idag så blev Joker väldigt uppspelt som vanligt och råka bocka av mamma ... Men som tur hände inget med mamma och Joker fick äta upp det på banan sen när vi kom hem & då gick han som en klocka! :)
Veckans träningar blir Tisdag - Dressyrtränig med Joker & Nimble för Anna-karin i eriksberg OCH onsdag - Hoppträning med Nimble för Petra!

over and out..

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med en ny blogg!

2010-10-31 @ 20:01:45
Postat av: smålandsemma

hej snuttan! allt bra med dig ? roligt att du åxå hoppat in i blogvärlden.. haha min går det dock inte så bra för men det är skönt att skriva imellanåt! shit vi måste prata i tele och träffas!!! saknar dig så mycket. BAMSEKRAM

2010-11-01 @ 15:38:45
URL: http://rockdarling.blog.se
Postat av: sabbe

tack mamma ;:)



Emma: ÅÅh skruttan jag saknar dig massvis! vi får ta och ses SNART!!!:) kram

2010-11-01 @ 15:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0