NEMO


Just Captain Nemo : D-ponny maxad! Helt underbar.
Inte säker på ålder eller om han ens lever idag tyvärr..

Detta är iaf en underbar ponny som har stått hos oss och blev riden utav Tyra Stöstedt. Gått LA och uppåt. Allsvenskan Div 1. Har tänkt på honom väldigt länge och vart han är och hur han mår just nu.. Tyvärr så blir det lätt så inom hästvärlden! Minns honom som igår, han hoppade verkligen allt. Super bra häst i trafiken oxå.. Minns jätte skarpt när Tyra satte upp mig framför henne på Nemo och vi red ut ( Runt Sivert).. Hon red som vanligt och han fullkomligt sket i att lilla jag satt där och bara skumpa och var i vägen. Det var verkligen en sån häst som gick ihop med alla människor! Så himla social och trevlig. Kommer ihåg när Tyra sålde honom, hon va så ledsen.. Satt i bilen och grät. Hon kollade där efter på en storhäst, och efter övertalande så blev det den.. En stor på 1.78 cm .. 2 veckor där efter dog hästen i Tarmvred.. Och efter det blev det ingen mera häst för Tyra.. Fruktansvärt..

Just nu tänker jag väldigt mycket på Nemo, skulle göra allt för att få träffa honom en gång till! Kommer söka som en dåre.. Hört rykten om att han inte finns, men ja tror faktist inte att det är så.. Tror folk blandat ihop det med den stora hästen som dog i tarmvred. Hoppas innerligt att han finns kvar.

Skriver om Nemo såFORT jag hör något..

tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0