äntligen bättre

Verkligen ine haft tid för bloggandet på ett tag! Joker har varit rätt dålig tyvärr.. Men nu mår han mycket bättre! Denna kyla har satt sig sina spår väldigt tydligt..

Nibbson har gått på lite vila en vecka ungefär, vilket ja tror hon tyckte va lite skönt! Hade inte tänkt ge henne någon större vila, men pga vädret har de varit rätt svårt att rida.. För kallt och för mycket snö.. Tur de finns snösulor och brodd!
Bosse har plogat banan i stallet vilket innebär att det går att rida där nu ! :) Ska ge mig ut i helgen och tolka med nibban, Moa får åka bak på pulka är min ide ;). Vilket är bra styrketräning för nibban, lite variation :). Har även tänkt att köra in henne nu i vinter. Vi har ju sele och vagn ( Som är plojs) . Ploj är väldigt mycket körd! Han blir som ung på nytt!! ÅH den ponnyn är nog de bästa jag har! Han älskar att jobba även att han är 31 år :).. Han får oftast promenader och ute o skrittar då och då med vagn:). Han bara älskart. När han va yngre så körde han studenter inne i stan , och han trivs SÅ bra med det! Synd att han inte är 20 år yngre, för JAG ville tävlat mycket med han.. Han har gått SM som yngre, och placerades rätt högt. Hoppas jag får chansen med nibban.:)

pusssssssss

Kommentarer
Postat av: mormor

Skönt att höra att Joker är bättre nu. Du har väl tävlat med Ploj, har jag alldeles bestämt för mej. Men det var ju några år sen förstås.

2010-11-30 @ 17:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0